ABOUT US BUYING SELLING CALENDAR RESULTS CONTACT US .
Ο ΟΙΚΟΣ ΑΓΟΡΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ .

CURRENT AUCTION PUBLICATIONS SUBSCRIPTIONS PLACE BID ANNOUNCEMENTS LINKS .
ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΑ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ .

 

   
     

Auction Sale:
Δημοπρασία
:

27

4 Δεκεμβρίου 2019 - Ξενοδοχείο The Landmark Nicosia
(πρώην Ξενοδοχείο Χίλτον)
4 December 2019 - The Landmark Nicosia Hotel
(formerly Hilton Hotel)

 

 

Lot 52  

next lot

     


 
 Ioannis Kissonergis (1889 - 1963)
Weaving
Signed lower left: I. KIS.
Watercolour, 24 x 32 cm

Estimate:

 2.700 - 5.000
 
  Place Bid   
 

 
 
 Ιωάννης Κισσονέργης (1889 - 1963)
Το μασούρισμα
Υπογεγραμμένο κάτω αριστερά: Ι. ΚΙΣ.
Υδατογραφία, 24 x 32 εκ.

Εκτίμηση:

 2.700 - 5.000
 
  Συμμετοχή με προσφορά 
 

 Notes / Σημειώσεις
 

Στις υδατογραφίες ζωγραφίζει συνήθως εκ του φυσικού και δείχνει μια προτίμηση για τις μικρές επιφάνειες. Διαλέγει χρώματα πλούσια και φωτεινά, είναι σχολαστικός στη μελέτη των τόνων, και  η πινελιά  του εκφράζει και στοργικά τις εντυπώσεις του. Ακρίβεια και καθαρότητα, ανάλαφρο χρώμα, σεβασμός στο θέμα και έμφαση στη προοπτική είναι, συνοπτικά, τα κύρια γνωρίσματα της τεχνοτροπίας του.

Ιωάννης Κισσονέργης
Πολιτιστικό  Ίδρυμα Τράπεζας Κύπρου

 

 

Ο Κισσονέργης πήρε την πρώτη του καλλιτεχνική παιδεία στην Αθήνα γι΄αυτό ήταν πολύ φυσικό να επηρεαστεί καλλιτεχνικά από το κλίμα που επικρατούσε εκεί τις δύο πρώτες δεκαετίες του αιώνα μας. Η Σχολή Καλών Τεχνών, όπου φοίτησε για ενάμιση χρόνο, ήταν ακόμη κάτω από την επιρροή του Νικηφόρου Λύτρα που δίδαξε εκεί από το 1866 μέχρι το 1904. Επίσης οι περισσότεροι από τους καθηγητές που δίδασκαν την περίοδο που φοίτησε ο Κισσονέργης, όπως ο Γεώργιος Ιακωβίδης, ο Γεώργιος Ροϊλός, ο Σπύρος Βικάτος και ο Δημήτριος Γερανιώτης, προέρχονταν από τη Σχολή του Μονάχου. Η σχέση του Κισσονέργη με τους καλλιτέχνες αυτούς φαίνεται περισσότερο από το ακαδημαϊκό, τεχνικά άρτιο, λεπτομερές και επιδέξιο του σχέδιο.

Τα θέματα του που πραγματικά ενέπνευσαν τον καλλιτέχνη, από την εποχή των σπουδών του μέχρι το θάνατο του, και που αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος της δημιουργίας του, είναι σκηνές από τη καθημερινή ζωή και τα τοπία. Για την απόδοση του χρησιμοποίησε το λάδι περισσότερο όμως την ακουαρέλα.

Οι ελαιογραφίες του με θέμα τη καθημερινή ζωή αποτελούν ένα είδος ηθογραφίας επηρεασμένες από το πνεύμα της ζωγραφικής του γαλλικού υπαιθρισμού. Μέχρι το τέλος της δεκαετίας του 40 είναι πιο συγκρατημένες και δίνουν την ίδια σημασία. Στο σχέδιο και στο χρώμα. Τα χρώματα είναι πιο μουντά και η πινελιά ήσυχη και περιγραφική. Ο καλλιτέχνης ενδιαφέρεται για τη λεπτομέρεια και το ανεκδοτολογικό περιεχόμενο της σκηνής.
 

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΙΣΣΟΝΕΡΓΗΣ
ΚΥΠΡΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ Η ΠΡΩΤΗ ΓΕΝΙΑ
ΕΛΕΝΗς ΝΙΚΗΤΑ

visitors...:::

 
 

Psatharis Auctions - Δημοπρασίαι Ψαθάρης

.